BrotnjoINFOVijesti

HRVATSKA POŠTA MOSTAR Usluga PostBox – paketomat u Shopping Centar Mališić

Brza pošta 1323 predstavila je inovativnu uslugu PostBox – mrežu paketomata koja korisnicima omogućava jednostavno, sigurno i fleksibilno preuzimanje pošiljaka u bilo koje doba dana ili noći. Zahvaljujući ovoj suvremenoj dostavnoj infrastrukturi, korisnici više nisu vremenski ograničeni radnim vremenom poštanskih ureda, već svoje pošiljke mogu preuzeti 24 sata dnevno, svih sedam dana u tjednu, na odabranim i lako dostupnim lokacijama.

Gdje se nalaze PostBox paketomati?

PostBox uređaji smješteni su na prometnim i pristupačnim lokacijama u više hercegovačkih gradova:

  • Dr. Ante Starčevića bb, Mostar
  • Hrvatska pošta Mostar, Kralja Tomislava bb, Mostar
  • Oil AC, Bulevar, Mostar
  • Oil AC, Vukovarska bb, Mostar
  • Namex, Široki Brijeg (lokacija 9HPR+9QF)
  • Hrvatska pošta Mostar, Hercega Stjepana Kosače 60, Ljubuški
  • Shopping centar Mališić, Put za Ljubuški 1, Međugorje

Kako koristiti PostBox?

  1. Obavijest o pošiljciKorisnik dobiva SMS ili Viber poruku s poveznicom za odabir načina uručenja pošiljke.
  2. Odabir PostBox-aNa ponuđenoj poveznici bira se opcija PostBox – paketomat kao željeni način uručenja.
  3. Odabir lokacijeKorisnik odabire paketomat na kojem želi preuzeti pošiljku.
  4. PIN kôd za preuzimanjeKada pošiljka stigne u odabrani PostBox, korisnik prima jedinstveni PIN kôd.
  5. Preuzimanje pošiljkeNa ekranu paketomata unosi se PIN, nakon čega se ladica automatski otvara.
  6. Zatvaranje ladiceNakon preuzimanja pošiljke, korisnik sam zatvara ladicu.

Pošiljku nije nužno preuzeti osobno – dovoljno je proslijediti PIN osobi od povjerenja koja može pošiljku preuzeti umjesto vas.

Rok za preuzimanje i veličine pošiljaka

Pošiljke se mogu preuzeti unutar 5 dana od trenutka dostave u PostBox. Ako se pošiljka ne preuzme u tom roku, vraća se pošiljatelju.

PostBox uređaji opremljeni su ladicama triju veličina:

  • S – 150 x 400 x 500 mm
  • M – 250 x 400 x 500 mm
  • L – 450 x 400 x 500 mm

Prijava reklamacije

U slučaju da je pošiljka oštećena ili nedostaje njezin sadržaj, reklamaciju je potrebno prijaviti unutar jednog sata od preuzimanja putem obrasca dostupnog na:

👉 www.brzaposta.ba/reklamacije

Nakon prijave, korisnik je dužan pošiljku u najkraćem mogućem roku dostaviti u najbliži poštanski ured Hrvatske pošte Mostar.

S novom PostBox uslugom, Brza pošta 1323 potvrđuje svoju predanost digitalnim rješenjima i većoj dostupnosti korisnicima, nudeći modernu dostavu prilagođenu ritmu današnjeg života.

Vezani članci

Back to top button